poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Kolczyki pieguski

Dzisiaj dla odmiany modelina :) . Dawno nie było na blogu słodyczy z modeliny i postanowiłam to zmienić robiąc - PIEGUSKI. Poniżej zdjęcia zapraszam do oglądania.




______________________________________________________________________

Biorę udział w rozdaniu u :

http://cforcraving.blogspot.com/2011/08/sierpniowe-rozdanie-beautilicious.html


   


                






http://ciuchy-bizu-buty.blogspot.com/2011/08/konkurs.html#comments

                       

















http://my-life-is-magic.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html

           













http://czarna--kredka.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html










ZAPRASZAM DO ZABAWY ! :)

27 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są :) Szczególnie ten ugryziony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O śliczne :) Chciałabym takie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ale fajny pomysl, ze jedno nadgryzione :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym takie ciasteczko zjadła. ;) oczywiście, gdyby nie było z modeliny. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej nominowałam cię do jednej z blogowych zabaw. Wiem że ty na blogu nie piszesz o tego typu rzeczach, ale ja bardzo lubię ciebie i twojego bloga więc cie oTAGowałam :)
    Więcej informacji u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te kolczyki.. zrobiłaby7ś takiego charmsa? ;)
    Jak tak, to ile by kosztował?

    Zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzoo udany "wypiek" ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktura super, ale kolor moim zdaniem za ciemny trochę:P chyba że to takie jak oreo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wałeczki kupuje na allegro :D kiedyś próbowałam zrobić pomarańcze ale nie jestem zbyt cierpliwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. haha! Jakie pyszne :P
    Powodzenia w rozdaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O.. świetnie :)
    Hm.. to może lepiej się wymienić?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciastecczkowy potwór zaatakował :P

    OdpowiedzUsuń
  14. A.. to będę mogła zapłacić.. tylko nie mogę przelewem, tak?
    Bo nie wiem jakim innym sposobem to zrobić Oo'

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje :)

    Ja kiedys tez tylko blyszczyki, ale są pomadki ktore kradną serce :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne te pieguski! Rewelacyjne Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam! Serio, wyszły niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne bardzo mi się podobają,chciałabym zobaczyć takie tylko ,że łańcuszek,ponieważ rzadko nosze kolczyki :))

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. przesłodkie są te kolczyki!:) pozdrawiam! i zapraszam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. No tak, napisać komentarz, napisałam, ale zamiast kliknąć "zamieść" to zamknęłam okno - brawa dla mnie :P Podoba mi się zwłaszcza ich kolor, taki bardzo... Oreowy..?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, na pewno się odwdzięczę !