wtorek, 5 lipca 2011

Green bird

Za oknem na próżno wypatrywać lata...dlatego na wypędzenie jesiennego nastroju zrobiłam z modeliny zielonego ptaka czyli Green bird :). Zdjęcie tylko jedno, ponieważ nie miałam już miejsca na karcie w aparacie, ale obiecuję ,że w najbliższym czasie zrobię z tym należyty porządek. UWAGA ! Przepraszam wszystkie osoby ,które nie otrzymywały ode mnie komentarzy, miałam z nimi problem ! Chwilowo piszę komentarze nie z konta Google tylko z innej opcji . Jeszcze raz przepraszam i zapraszam do oglądania zdjęcia !


                                                   Do usłyszenia !

7 komentarzy:

  1. ładby, czy to łabędź?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny i kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak właściwie to po prostu ptak :D Na łabędzia ma raczej za krótką szyje :D bardziej to kaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog.
    bardzo ładny ptak :).
    zapraszam do mnie :)
    obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały!
    ile bym dała, żeby mieć talent taki ja ty!♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, na pewno się odwdzięczę !